Thrill. Driven.
Vantage Roadster

Vérbeli sofőröknek tervezve
Bemutatjuk az új Vantage Roadster-t, mely új perspektívába helyezi a vezetés élményét a nyitott tetős autózás szerelmeseinek.
A Vantage Roadster az érzelmek maximalizálásához új technológiákkal integrálva nagyobb agilitást, pontosságot és dinamizmust kínál.
Teljesítmény
LE
665
Végsebesség
KM/H
325
0-100 KM/H
S
3.6
Nyomaték
NM
800
Külső Design
A Roadster kategóriájában vezető Z-nyíló tető egyszerre mechanizmus és kijelentés. Ez az új kabrió Vantage ugyanolyan figyelemfelkeltő, mint amilyen ikonikus. Időtlen dizájn, kortárs szemüvegen keresztül újragondolva. Az élvezetet kereső sofőrök vezetési hedonizmusa.
Tető
Mindössze 6,8 másodperc
A Vantage Roadster tetejét Z-alakzatban összezáródó automata soft-top tető koronázza, mely mindössze 6,8 másodperc alatt 210 mm-es halommagasságra hajtva össze, elegáns hátsó profilt eredményez, miközben maximalizálja a csomagtér kapacitást.
Elülső design
Dinamizmusra fejlesztve
A megnövelt nyomtáv még lehajtott tetővel is fokozott közúti jelenlétet kölcsönöz a Vantage Roadsternek, akár álló helyzetben, akár sebességnél. Újrakontúrozott hűtőrács kapott helyet, mely segít 50%-kal növelni a nyitott felületet a hűtés elősegítése érdekében. Az új, optimalizált első osztófelület formájában érkezik, melyet úgy hangolták, hogy a nagyobb első nyílásokba áramló légáramlást fokozza anélkül, hogy az aero egyensúly és a leszorítóerő sérülne.
Oldalsó profil
Ikonikus díszléc
A Vantage Roadster oldalára visszatér az Aston Martin ikonikus oldalsó díszléce. Harmonikusan egészítik ki az összképet a keret nélküli visszapillantó tükrökkel és a prezentáló ajtókilincsekkel. A Roadster Z-fold tetője zökkenőmentesen illeszkedik a karcsú sziluettbe.
Hátsó rész
Nagyobb kipufogórendszer
A Vantage hátulját széles hátsó lökhárító díszíti, az oldalsó légbeömlők pedig a sziluettet hangsúlyozzák. Az erőteljes hátsó részt kiemeli a nagyobb kipufogórendszer, a vizuálisan és akusztikailag is lenyűgöző kivitelért. A felhajtóerő csökkentése érdekében a kerékívek szellőzőnyílásai elvezetik a levegőt, a hátsó diffúzor pedig a légáramlás irányításával és optimalizálásával tartja a földön az autót, hogy alacsony nyomást hozzon létre az autó alatt. A négy kipufogóvégcső nyomatékosan jelzi a Vantage Roadster vizuális erejének jelenlétét.
Kerekek
Tökéletességre ötvözve
Nagyobb, kézzel kovácsolt 21 colos könnyűfém keréktárcsák, amelyek tökéletesen illeszkednek a kerékjárati ívekhez, maximalizálva az abroncs és az aszfalt közötti harmóniát. A Michelin külön fejlesztésű Pilot Sport 5S abroncsait kifejezetten az Aston Martinra szabták, maximalizálva az oldalirányú tapadást, minimális súllyal és maximális robusztussággal. A gumiabroncsok egyedi keveréke is segít a súly minimalizálásában és a tartósság maximalizálásában, a nagyobb tapadás érdekében.
Lámpák
Mesterséges intelligencia alkotta
A mesterséges intelligencia által tervezett, hat blokkból álló mintázatba rendezett lámpák jellegzetes arcot kölcsönöznek a járműnek, és megakadályozzák, hogy a LED-ek fénye megtörjön. Az aprólékos részletek és az Aston Martin-gravírozás éjszaka is lenyűgöző benyomást keltenek. Az Aston Martin Matrix fényszórói az automatikus távolsági fényszórót helyettesítik. A 18 függőlegesen elhelyezett világítóelem egy kamera segítségével igazítja a világítást az Ön útvonalához. Az előttünk lévő utat optimálisan megvilágítja, a fénysugár beállítása biztosítja a vakításmentes megvilágítást.
- A Vantage Coupe és Roadster egyidejű fejlesztése azt jelentette, hogy a tető eltávolításakor kompromisszumok nélkül megmaradtak a páratlan dinamikai képességek és a karakter.
Simon Newton
Director of Vehicle Performance
Belső Design
A Roadster belső tere hibátlan vonalakkal, kiváló anyagokkal és csúcstechnológiás kapcsolódási lehetőségekkel, valamint a digitális és az analóg kezelőszervek mesteri fúziójával büszkélkedhet. A szupermodernitás és az Aston Martin örökség visszhangjának ötvözete.
Középkonzol
Tökéletes harmónia
A digitális és az analóg tökéletes harmóniája, mely lehetővé teszi, hogy egy csuklómozdulattal váltson a különböző vezetési módok között. Az ergonomikusan továbbfejlesztett és alacsonyabbra helyezett középkonzol a Vantage Roadster minden rezdülésének epicentrumába helyezi Önt.
Infotainment
Letisztult műszerfal
A Vantage az infotainment rendszerünk következő generációjával rendelkezik. Házon belül tervezték és szabták testre, teljes körű online csatlakoztathatósággal, valamint 3D-s térkép- és műholdkép-technológiával. Végül, de nem utolsósorban az Apple CarPlay teljesen integrálva van. Hangvezérléssel irányíthatja a műholdas navigációt, kedvenc dalait és bármely alkalmazást.
Audio
BOWERS & WILKINS®
Az Aston Martin partnere, a Bowers & Wilkins által kifejlesztett Halo hangrendszer opcionálisan rendelhető, mely igazán megrezegteti a Vantage-t. A két erősítővel, 1170 W-os teljesítménnyel és 15 hangszóróval felszerelt surround audiorendszer a legjobb hangzást biztosítja az egész belső térben. A rendszer a belső tér akusztikájára van szabva, és lehetővé teszi, hogy a zenét olyan közvetlenül érezze, mint az utat.
Összekapcsolva
Egy élmény, mely az érzékeket a kényelem határáig feszíti
Egy kabrió sportautó, melynek középpontjában a konnektivitás áll, Aston Martin applikáció formájában. Mindent megad, amire szüksége van az autóval való kommunikációhoz, interakcióhoz és együttműködéshez, lehetővé téve a frissítéseket egy gombnyomással. Egy folyamatosan fejlődő rendszer, mely folytonos optimalizálást tesz lehetővé a vezető és a jármű számára egyaránt.
Styling
Több vízszintes felület
A belső tér kialakításánál több vízszintes felületet hoztak létre, tükrözve a horizontvonalakat. A kényelem csúcsa és az összekapcsolhatóság új dimenziója. Ergonomikus kialakítás veszi körül, kézzel varrott Bridge of Weir® bőrrel díszítve, amely végigköveti az újragondolt vezetői teret és hangsúlyozza a sofőrközpontú kialakítást .
Érintőképernyő
Az intelligencia epicentruma
Vezetőközpontú műszerfal, amely összhangban van a motor minden egyes ütemével, térérzetet és áttekinthetőséget biztosít. Az intelligens pilótafülke, az analóg és a digitális tökéletes keverékével, hangvezérléssel és kategóriájának legnagyobb felbontású 10,25 colos Pure Black érintőképernyőjével helyezi Önt kényelembe. A leggyakrabban használt kezelőszervek intuitív módon vannak elhelyezve, hogy Ön az útra koncentrálhasson.
Mérnöki tervezés és teljesítmény
Az érzelmek maximalizálására tervezve. 665 lóerővel 30%-kal nagyobb teljesítménnyel, új technológiákkal integrálva egyetlen részletet sem hagytak figyelmen kívül a Vantage Roadster megalkotásakor. A nyitott tetős verzió nagyobb agilitást, pontosságot és nagyobb dinamizmust kínál. A Roadster felébreszti a vezető belső érzékeit.
Motor
Páratlan erő
Akárcsak a Coupe, a Roadster is a Vantage vérvonal több mint 70 éve tartó fennállásának legmarkánsabb teljesítmény- és érzelmi ugrását jelenti. Az aprólékosan kidolgozott biturbó V8-as erőforrás 665 lóerővel és 800Nm nyomatékkal rendelkezik, melyek együttes eredménye a 325 km/h végsebesség. A coupe verzióhoz képest nagyobb stabilizátorokkal maximalizálja a karosszéria irányíthatóságát.
A leggyorsabb Roadster a márka történetében. Az álló helyzetből 3,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre. Izgalmas erőforrás, mely teljes egészében kézzel készült alumíniumból. 32 szelep dolgozik egy zárt öntöttvas motorblokkban, amely minden hengert megerősít, és eltekint a felesleges súlytól. Ezt koronázza meg a cirkónium-alumíniumból készült hengerfej, amely akár 7600 fordulat/perc fordulatszámot is lehetővé tesz.
A nagyobb teljesítményű motort háromszor annyi intercooler hűti. Az újonnan tervezett, nagyobb hűtőrács új kontúrokkal és 56%-kal nagyobb légbeömlő nyílással, valamint az alsó légterelő együtt intelligens hűtést tesz lehetővé az egész járművön.
A V8 teljes hangerővel háttérbe szorítja, felülmúlja elődjeit. A brutális erő, a pedál szinte minden egyes érintésétől üvölt. A teljesen új középkonzolon mindössze egy ujjal változtathatja a motor karakterét a különböző vezetési módok és kipufogó beállítások segítségével elérve az erőteljes hangérzetet.
Sebességváltó és erőforrás
Robbanékony gyorsítás
Az intelligens nyomatékkiosztás csúcsa alacsonyabb végáttétellel társul, hogy a tapadás pontosabban célzott legyen. Az automata 8 sebességes váltón keresztül finoman hangolt, rövidebb végáttétellel (3,083:1) újrakalibrálva biztosít robbanékony gyorsítást, amely a kanyarban átívelve gyorsabban katapultálja ki a fordulóból.
A legújabb generációs ESC-rendszerrel teljes összhangban működő elektronikus hátsó differenciálmű (E-diff) az út közeledő követelményeihez igazítja viselkedését – a könyörtelen alpesi út kihívásaitól a vidéki utak kanyargós útjáig. Segíti a szűkebb kanyarokban való elfordulást, miközben magabiztosságot sugall a nagy sebességű kanyarokban, ahol a stabilitás kulcsfontosságú.
Kezelhetőség és kormányzás
Közvetlen visszajelzés az aszfaltról
Kompromisszumok nélküli úttartás. Az elszigetelt kormányoszlop megszüntetésével közvetítés nélküli, szűretlen vonalat teremt az aszfalt, a gumiabroncsok és a kormánykerék között. Egy intravénás kapcsolat kormányrendszer pedig azonnali visszajelzést és közvetlen reakciót ad a vezetőnek.
Az új menetstabilizáló rendszer hatodik érzékkel biztosítja a jármű nyugalmát. A legmodernebb 6D-s inerciális mérőegységet használnak itt. A tolóerő (előre/hátra mozgás), az emelés (fel/le mozgás) és a kilengés (balra/jobbra mozgás), valamint a gördülés (oldalirányú dőlés), a dőlés (előre/hátra mozgás) és a dőlés (balra/jobbra fordulás) minden egyes vezetési manőver során megfigyelésre és értékelésre kerül. Ezzel egyidejűleg a jármű mozgása és gyorsulása mind a hat tengely mentén rögzítésre kerül, hogy az ESP megfelelően beavatkozhasson, és tolakodás nélkül teljesíthesse az Ön teljesítménykövetelményeit.
Futómű, felfüggesztés és dinamika
Megnövelt hátsó merevség
A kupéhoz képest megnövelt hátsó merevség lehetővé teszi, hogy a futóműbe épített alkatrészek, például a Bilstein DTX lengéscsillapítók optimális teljesítményt nyújtsanak, elnyelik a lökéseket és kisimítják a lejtőket, az útfelület fékezéseit és emelkedéseit intelligens módon kompenzálják. Ez lehetővé teszi, hogy precízen és kontrolláltan kormányozhassa a járművet, ahová csak akarja. Nagyobb stabilizátorokkal kombinálva maximalizálja a karosszéria irányíthatóságát. Az 500%-kal nagyobb erőelosztási tartománynak köszönhetően az izgalmaknak nincs határa.
Közel tökéletes 49:51 súlyeloszlás. Klasszikusan konfigurált és aprólékosan kiegyensúlyozott középmotorral és hátsókerék-hajtással rendelkezik, egyedülálló a kategóriájában. A Roadster tömegének több mint háromnegyede tökéletesen kiegyensúlyozott a két tengely között.
Fékek
Újratervezett mart és furatolt féktárcsa
Újratervezett mart és furatolt féktárcsa, hogy minimalizálja a kopást és a vibrálást nagy sebességnél. 400mm elől. 360 mm hátul. Mindeközben 27 kg-mal csökkenti a rugózatlan tömeget, hogy könnyedebb érzést nyújtson az autó vezetése. Dacolva a fékezés hatékonyságának növelésével és a fékek fakulásának csökkentésével akár 800 fokos hőmérsékleten is, a kiváló hőelvezetést biztosító fúrt felületeknek köszönhetően.
Teljes specifikáció
Karosszéria
- Kétajtós karosszéria 2+0 üléselrendezéssel
- 5 soros hűtőrács, kézzel készített első és hátsó Aston Martin Logo
- Hattyú szárny alakban nyíló külső ajtók, keret nélkül, infinite stop
- Ragasztott alumínium karosszéria kompozit panelekkel
- MATRIX LED-es tompított és távolsági fényszóró beépített irányjelzővel, nappali menetfénnyel, helyzetjelzővel és különleges fényjátékkal nyitás/zárás során
- Jellegzetes, teljes szélességű LED-es hátsó lámpa dinamikus visszajelző funkciókkal
- Z alakzatban nyíló tető
Motor
- Teljesen alumínium konstrukció, 4,0 literes V8-as biturbó
- Első motor elhelyezkedés, hátsó kerék meghajtás
- Kompresszió viszony 8.6:1
- Rozsdamentes acél kipufogó rendszer katalizátorokkal
- Elektromosan szabályozható kipufogó szelepek
- Változtatható szelepvezérlés
- CNC megmunkált égéstér
Teljesítmény
- Maximális Teljesítmény : 665 LE
- Maximális nyomaték: 800 Nm
- Gyorsulás: 0-100 km/h 3,6 másodperc alatt
- Végsebesség : 325 km/h
Sebességváltó
- Hátsó, középre szerelt ZF nyolcfokozatú automata sebességváltó elektronikus
- Alumínium torque tube karbon kardántengely
- Elektronikus differenciálmű (E-Diff)
- Végáttétel 3.083 : 1
Kormányzás
- Sebességfüggő szervo rásegítés 12:8:1 áttétellel
- Sebességérzékeny szervókormány, végállástól végállásig 2.27 fordulat
Fékek
- Elöl szellőztetett kétrészes acél féktárcsák Ø400 X 36mm hatdugattyús féknyergekkel
- Hátsó acél féktárcsák Ø360 x 32mm négydugattyús féknyergekkel
- Elektromos kézi fék
- Anti-lock braking system (ABS) blokkolásgátló
- Dynamic Stability Control (DSC) menetstabilizáló
- Electronic Brakeforce Distribution (EBD) elektronikus fékerő-szabályzó
- Emergency Brake Assist (EBA) fékasszisztens
- Hydraulic Brake Assist (HBA) hidraulikus fékerő-rásegítés
- Traction Control (TC) kipörgésgátló
- Positive Torque Control (PTC) nyomatékszabályozó rendszer
- Dynamic Torque Vectoring (DTV) nyomatékelosztó rendszer
Futómű
- Független első futómű dupla lengőkaros kivitelben tekercsrugóval, kereszt stabilizátorral és adaptív lengéscsillapítással
- Többlengőkaros hátsó futómű tekercsrugóval, keresztstabilizátorral és adaptív lengéscsillapítással
- Adaptive Damping System (ADS)
Kerekek és abroncsok
- 21” kovácsolt könnyűfém keréktárcsák
- Elöl Michelin Pilot Sport S 5: 275/35/ZR21
- Hátul Michelin Pilot Sport S 5: 325/30/ZR21
Méretek
- Hosszúság : 4495 mm ( rendszámtábla kerettel)
- Szélesség (visszapillantó tükrökkel): 2124 mm
- Szélesség (visszapillantó tükrök nélkül): 1980 mm
- Magasság: 1275 mm
- Tengelytáv: 2705 mm
- Üzemanyagtank kapacitás: 73 Liter
- Tömeg – 1805 kg
- Súlyelosztás – 50 : 50
- Fordulókör: 12 m
Alapfelszereltség
- 360 fokos 3 dimenziós kamerarendszer
- Laminált szélvédő átlátszó zajszigetelő réteggel
- Aktív féklámpa
- Hangulatvilágítás
- Eloxált alumínium küszöb plakettek Aston Martin szárnyakkal
- Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör
- Automatikus 2 zónás klímaberendezés
- Automatikus fényszórók automatikus távolsági fényszóróval (AHB)
- Bi-LED fényszórók
- Fényes krómozott kipufogóvégek
- Utastér üdvözlő világítás
- Fekete motorháztető rács
- Fényes krómozott oldalsó légterelő
- Beépített hangulatvilágítás az ajtón
- Ajtóküszöb-plakettek – eloxált Aston Martin logókkal
- Napellenzők megvilágított tükrökkel
- Elektromos kormányoszlop dőlésszög és magasságállítás
- Elektromos ablakok
- Első és hátsó parkolószenzorok vizuális kijelzővel
- Középső kartámasz elöl
- Kesztyűtartó
- Fűtött hátsó ablak
- Fűtött ülések
- Kulcs nélküli indítás/leállítás gomb
- LED-es nappali menetfény (DRL)
- LED-es hátsó ködlámpák és tolatólámpák
- LED hátsó lámpák – piros
- “Made in Great Britain” motor plakett
- Esőérzékelős ablaktörlők
- Dupla pohártartó
- Középső első kartámaszok tárolórekeszekkel
- Riasztó és indításgátló
Üzemanyag fogyasztás és károsanyag kibocsátás – WLTP
- fogyasztás és károsanyag kibocsátás – EU WLTP
- Alacsony sebesség 22.8l/100km (12.4mpg)
- Közepes sebesség 11.9l/100km (23.8mpg)
- Gyors sebesség 9.9l/100km (28.5mpg)
- Extra Gyors sebesség 10.7l/100km (26.4mpg)
- Kombinált fogyasztás 12.3l/100km (23.0mpg)
- CO2 kombinált kibocsátás 279g/km
Vezetéstámogató rendszerek
- Biztonsági és aktív vezetési asszisztens ( ADAS)
- Első légzsákok
- Oldalsó légzsákok
- Biztonsági Öv előfeszítés
- Biztonsági öv visszajelzés
- Vészfék asszisztens
- Távolságtartó tempomat Start/Stop rendszerrel
- Táblafelismerő rendszer
- Sávtartó rendszer
- Sávelhagyás figyelmeztetés
- Sávváltó asszisztens
- Door Open Assist (DOW)
- Hands Off Detection (HOD)
- Automata Matrix Távolsági fényszóró
- Fáradtság figyelő rendszer
- 360 fokos 3 dimenziós kamerarendszer
- SOS asszisztens
- Kulcs nélküli nyitás – zárás, indítás
- Riasztó és indításgátló
- Automatikus Vészfékezés és Elülső Ütközésre Figyelmeztetés (AEB
- Haladási irány figyelmeztetés a frontális ütközésre (FCW)
- Aktív Sebességtartó Automatika (ACC)
- Közlekedési Tábla Felismerés és Intelligens Sebességkorlátozó (TSR)
- Sávtartó Asszisztens (LKA) sávelhagyás-figyelmeztetéssel
- Sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDW)
- Holttér asszisztens (BSA)
- Hátsó Keresztirányú Forgalomfigyelő (RCTA)
- Ajtó Nyitásfigyelő Asszisztens (DEW)
- Hands off detection (HOD)
- Mátrix távolsági fényvezérlés (MHB)
- Automatikus távolsági fényszóró vezérlés (AHB)
- Éberség figyelmeztető rendszer (DAA)
- 3D Surround View System
Szórakoztató rendszer
- 25” TFT érintőképernyős központi kijelző
- 25” TFT érintőképernyős információs kijelző
- Android Auto
- Apple CarPlay™
- 390 wattos 11 hangszórós Aston Martin audiorendszer
- AM/FM/HD/DAB rádió
- Vezeték nélküli telefontöltés
- Bluetooth mobiltelefon csatlakozás audio streaminggel
- Hangvezérlés
- Műholdas navigációs rendszer
- SiriusXM Satellite rádió
- SOS segélyhívó rendszer
- USB csatlakozók (x2)
- 12V-os töltő aljzat
Válassza a megbízhatóságot

Konfigurátor


Aston Martin Budapest
1152 Budapest, Városkapu utca 1.
Hétfő-Péntek: 08:30 – 17:00
Szombat: Előzetes bejelentkezés alapján