Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom
Aston Martin DBX707
DBX707

AZ ÚJ ERŐ ÉBREDÉSE

A DBX707 megújult formában mutatkozik be. Az SUV-ok csúcsautója.

A teljesítményhez illő digitálisan forradalmasított belsővel és egyedileg fejlesztett infotainment rendszerrel. Jármű, az út és a sofőr digitális kapcsolatának egy új dimenziója.

Vezeték nélküli Apple CarPlay® és egy sor kapcsolt technológiával, mely körül öleli az autót és sofőrjét. Felszerelve a legmodernebb infotainment rendszerrel és két új, nagy felbontású képernyővel.

Belső tér

Lépjen be a luxus új világába a jövőre programozott technológia élvonalával. Tökéletes keveréke a digitális érintő kijelzőkből és analóg vezérlésekből összeállított belső ergonómiának, amely szem előtt tartja a kényelmet, azonban nem vonja el a fókuszt a vezetési élményről.

Új Intelligencia

0-1,920 pixel 0,03 másodperc alatt

A Pure Black technológiával ellátott érintő kijelzők debütálása. Kategóriájának legmagasabb felbontású kijelzője beragyogja az utasteret, 30 miliszekundum alatt reagál az érintésére az 1,920x720 pixel felbontású kijelző.

Új Intelligencia

Felvillanyozó Infotainment

Az SUV-ok szuperautója. A DBX új generációja rendelkezik az Aston Martin házon belül fejlesztett, egyedi infotainment rendszerével, a közép konzol felett tökéletesen elhelyezve. Vezeték nélküli Apple CarPlay®, Android Auto™ és műholdas navigáció az ön kézi és hangvezérlésére optimalizálva.

Új Intelligencia

Az új erő arca

Az új kijelzők egyike a 12,3 hüvelykes vezetői információs kijelző kényezteti a figyelmét és elmélyíti a kapcsolatát az autóval testre szabható és kristálytiszta képével, amely a legfontosabb információkat minden pillanatban szem előtt tartja.

Új Környezet

Egy kabin, öt ülés

A belső tér egy sportautó érzetét nyújtja, azonban rendelkezik a SUV-ok tágas helykínálatával és magasságával. A vezető pozícióját úgy alkották meg, hogy maximális látószöget, kilátást és panoráma látásmódot kínáljon a sofőrnek. A DBX707 belső tere a kényelem jegyében lett kialakítva, az ergonómiát új szintre emelve: Az összes gomb és vezérlő a sofőr közelében, könnyen elérhető távolságban helyezkedik el, annak érdekében, hogy maximálisan az útra tudjon koncentrálni. Modern vonalai egy olyan környezetet teremtenek, mely a tágasság és kompaktság érzetét kelti. A belső tér magasságát csökkentették, hogy egy sportautó érzetét keltse, azonban a teljes üveg panorámatető mégis a tágas és világos tér komfortját nyújtja.

Új Környezet

Digitális érintés

A pilótafülke ékköve. A középen elhelyezett „lebegő” konzol kiterjeszti a teret az utastérben, aprólékosan elkészített gombjai és vezérlői pedig ékkőként díszítik a középkonzolt, tökéletes egyensúlyt teremtve az analóg és a digitális térben. A kormányon található érzékelők pedig azonnali visszajelzést adnak a vezérlőegységeknek, így akár egy érintéssel is kontrollálhatjuk az autót.

Új Környezet

A tér szentélye

Nincs áldozat, nincs kompromisszum. A DBX külső megjelenése a belső tér köré épült. Egy igazi SUV belülről, annak minden előnyével és helykínálatával, de egy szupersportautó tulajdonságaival felvértezve.

Új Hang

Szerenád minden varrásban

Egy zenei szentély a Bowers & Wilkins-től. 23 hangszóró, 1,600 Wattig terjedő csúcsteljesítmény, hangjátékot folytat a motor teljes akusztikájával. A QuantumLogic Immersion™ segítségével a hangot az Ön igényeinek és a kabin belső körülményeinek megfelelően irányítja. Az DBX707 minden érintése lenyűgöző hangzást kínál.

Új Hang

Bowers & Wilkins összeállítás

Ez a 23 hangszóróból álló zenei szentély Nagy-Britanniában készül. A Bowers and Wilkins névjegye, hogy már-már megszállottan törekednek a lehető legtisztább, őszinte és természetes hangzás kinyerésére, melynek célja, hogy az eredeti felvételeket a lehető legtisztább, leg letisztultabb formában adja át A gondosan megtervezett 3D hatású hangszórók, basszushangszórók és mélynyomók egyvelege egy tökéletes, dinamikus hangzásélményt nyújt.

Új Hang

Alumíniumba zárt hang

Egy látomás a füleknek, ami a szemünk láttára kel valóságra. Az alumínium Double Dome magashangszórók és a Continuum® középtartományú hangszórók az autó belső design elemivel tökéletes harmóniában illeszkednek. Mérnökök fejlesztették és tervezték a hangok áramlását, hogy természetes hatást keltsen és elkerüljék a hirtelen átmeneteket. Szimfóniában a rozsdamentes acél hangszóróráccsal egy tökéletes esztétikai és akusztikai egyensúlyt teremtenek.

Új anyagok

Úttörő lüktetés

A luxus és technológia idilli keveréke. Az utasteret a legmodernebb technológia hálózza be, olyan anyagokkal és eljárásokkal kombinálva melyek bizonyos esetekben 111 éve változatlanok. A tradíció és a modern kor találkozása a belső térben.

Új anyagok

Látomás minden érzékszervnek

A kézművesipar csodája. A részletekben rejlő szépség mesteremberek tervezésének és innovációjának folyamatos, dinamikus körforgásának köszönhető. Olyan mikrószálas eljárásokat és gyakorlatok alkalmaznak a belső anyagfelhasználás terén, amelyek úttörőek a szegmensben. Az anyagfelhasználás és kialakítás művészete iránti megszálltságunk e téren párhuzamba állítható az ön megszálltságával az eredményt látva.

Új anyagok

Értékes mintázat

A legkiválóbb anyagok felhasználásával elkészített belső, mely a hagyományok és a modern technológia páratlan ötvözete. Minden részletében kiváló és testre szabható anyagok, színek, betétek felhasználásával, legyen szó karbonról, Ziricote lakk fáról, vagy alcantara-ról. A kézművesség és a technológiai élvonal párosítását nevezzük digitális kézművességnek, melyben az Aston Martin élen jár.

Új Kapcsolat

Az intuíció epicentruma

Egy új erő lángja lobban az utastérben, amely teljes irányítást ad a sofőr kezébe. Ergonómiailag az egyszerűséget és a kényelmet szem előtt tartva tervezték. Vezeték nélküli kapcsolódással felfegyverezve, az Aston Martin alkalmazás új intelligenciájával kel életre.

Új Kapcsolat

Aston Martin Applikáció

A DBX707 új szintre lép az Aston Martin alkalmazás segítségével. Egy intelligens rendszer, ami összeköti autóját telefonjával, és fordítva. Ez egy olyan eszköz, melynek segítségével bármikor, bárhol képes lesz az autója állapotát ellenőrizni, valamint beállításokat és figyelmeztetéseket kezelni.

Új Kapcsolat

Áthatolhatatlan intelligencia

Az új belső erő új biztonsággal megerősítve érkezik. A geofencing digitális pórázt rak az autójára. Azonnali figyelmeztetéseket küld az applikáció keresztül, ha a DBX707 elhagyja az Ön által megadott területet.

DBX707

POWER. DRIVEN.

Mérnöki bravúr

Egy erővel hajtott eposz. A 900 Nm luxusa. 310 kilométer/órás végsebesség, amelyet a nedves kuplung versenykategóriás reakcióiideje lehetővé. Egy SUV egy sportautó lelkével? Vagy egy sportautó egy SUV testében?

707 le
Teljesítmény
193 km/h
Végsebesség
3.3 S
0-100 km/h
900 Nm
Nyomaték
  • Ötajtós karosszéria 2+3 üléssel
  • Extrudált és öntött alumínium, összefüggően forrasztott egységes szerkezetű karosszéria váz
  • Alumínium és kompozit karosszéria elemek
  • Panoráma üvegtető
  • Hangszigetelt szélvédő és első oldalablakok
  • Bi-LED AHB (automatikus távolsági fényszóró asszisztens) fényszórók nappali menetfényekkel, pozíciós lámpával, záró/nyitó grafikus funkcióval.
  • Sport stílusú LED nappali menetfények integrált irányjelzőkkel
  • Kagylóhéj motorháztető
  • 6 dupla léces krómozott hűtőrács kézzel készített, krómozott Aston Martin emblémákkal elöl és hátul
  • "Swan Wing" keret nélküli ajtók és elektromos csomagtartó
  • Soft close elektromos ajtózárak
  • Egyedi teljes szélességű LED hátsó lámpák aktív féklámpával, irányjelző funkciókkal és középen elhelyezett magas féklámpával
  • Sport kialakítású első lökhárító dupla lécű hűtőráccsal, hűtőnyílásokkal, magas fényű fekete sport spoilerral és aero első kerékív elemekkel
  • Dupla oldalú sport oldalsó küszöb elem magas fényű fekete kivitelben
  • Szárnyas többrészes diffúzor oldalsó légterelőkkel
  • Szellőző hátulsó kerékív
  • Szénszálas spoiler elem
  • Négy kipufogó matt fekete kivitelben
  • Egybeöntött négyszelepes vezérműtengely, 4.0 literes bi-turbós V8 motor
  • Két "Hot-V" alakban elhelyezett turbótöltők
  • Elöl-középen elhelyezett motor dupla tűzgátlóval / válaszfallal a kabin felé
  • Nyomásarány 8,6:1
  • Furat x löket: 83mm x 92mm / 3,27 "x 3,62"
  • Térfogat: 3 982 cm³ / 243 hüvelyk⁵
  • Közvetlen benzinbefecskendezés
  • Teljesen katalizált, egyenes rozsdamentes acél kipufogórendszer GPF szűrővel és aktív szeleppel vezérelt hátsó dupla kimeneti dob
  • Két hanghatású motorindítás (halk vagy sport indítás)
  • Elektronikusan vezérelt kipufogó, független kipufogóvezérlő kapcsolóval
  • Változtatható 32 szelepes vezérműtengely időzítés 90 fokos V8 zárt motorblokk alumínium ötvözetből, 32 szelepes zirkónium ötvözetből készült hengerfejekkel
  • Felülre szerelt, dupla levegő-víz hűtő
  • Könnyű alumínium öntött dugattyúk és csatlakozó rudak Nanoslide® íves felületkezeléssel
  • Zárt katalizátorok, padlóban elhelyezett benzin részecskeszűrő, hengerlekapcsolás, ECO indítás / leállítás és automatikus generátor regeneratív töltési ciklusmenedzsment
  • Hivatalos kormányzati üzemanyagfogyasztási adatok liter/100 km-ben (mpg) az Aston Martin DBX707 GPF számára: Városi üzemanyagfogyasztás 18,5 (15,3); Városon kívüli üzemanyagfogyasztás 10,7 (26,5); Vegyes üzemanyagfogyasztás 13,5 (20,8); CO2 kibocsátás 309 g/km
  • Maximális teljesítmény: 707 lóerő / 697 BHP / 520 kW @ 6,000 fordulat/perc
  • Maximális forgatónyomaték: 900 Nm / 663 lb-ft @ 2,750 - 4,500 fordulat/perc
  • 0-60 mérföld/óra: 3,1 másodperc
  • 0-100 km/h: 3,3 másodperc
  • 0-100 mérföld/óra: 7,4 másodperc
  • 50-75 mérföld/óra / 80-120 km/h: 1,9 másodperc
  • Maximális sebesség: 193 mérföld/óra / 310 km/h
  • Elektronikusan vezérelt aktív összkerékhajtás rendszer
  • 9 sebességes kovácsolt magnézium vázú automata sebességváltó
  • Többtárcsás nedves kuplung váltó olajhűtéssel
  • "Közvetlenül a motorhoz szerelt" sebességváltó
  • Elektronikus sebességváltó-vezérlési rendszer
  • Elektronikus aktív központi váltó elő-terheléssel az első tengelyre (vezetési mód függő)
  • Könnyű, karbonból készült kardántengely
  • Elektronikus hátsó csúszásgátló differenciál
  • Öt adaptív vezetési mód (4 úton, 1 terepen)
  • Elektromosan segített, fogaskerekes kormányrendszer (EPAS)
  • Sebességoptimalizált kormányzással, 14,4:1 arányban
  • 2,6 kormányfordulat zárástól zárásig
  • Öntött alumínium felfüggesztés és alváztechnológia
  • Első felfüggesztés: Független kovácsolt/hollow cast dupla wishbone rendszer hidrobushing-el és integrált csapágyakkal
  • Hátsó felfüggesztés: Öntött multi-link rendszer
  • Alvázak: Üreges öntött alumínium alvázak (első kétrészes, hátsó egy részes) integrált hajtáslánc hűtő aero csatornázással
  • Adaptív háromkamrás légrugózás négy rugótartománnyal
  • Változtatható magasság (akár 45 mm-rel emelhető vagy 50 mm-rel csökkenthető) automata sebességcsökkentéssel és hozzáférési móddal
  • Változtatható Damptronic® Sky' adaptív lengéscsillapítás
  • 1,400 Nm 48V-os elektronikus aktív anti-roll rendszer (48 voltos eARC) aktív 48V-os regeneratív töltéssel
  • Kerekek
    • Első: 22" x 10J ET56 kovácsolt alumínium
    • Hátsó: 22" x 11.5J ET56 kovácsolt alumínium
  • Gumik
    • Első: 285/40 YR22
    • Hátsó: 325/35 YR22
    • Nyári - Pirelli P-Zero
    • Guminyomás-ellenőrző rendszer (TPMS)
  • Fék mérete: Ø420mmx40mm tárcsák (Elülső) / Ø390mmx32mm tárcsák (Hátsó)
  • Féktárcsák: Karbon-kerámia féktárcsák szellőzőkkel és bordázattal ellátott 2 részes félig lebegő
  • Fékbetétek: Elülső 6 dugattyús alumínium féknyereg / Hátsó alumínium és öntöttvas egydugattyús féknyereg integrált kézifékkel
  • Intelligens fékvezérlés fékbetét kopásjelzővel
  • Anti-lock Braking System (ABS)
  • Dynamic Torque Vectoring (DTV)
  • Electric Parking Brake (EPB)
  • Electronic Brakeforce Distribution (EBD)
  • Electronic Stability Control (ESC)
  • Emergency Brake Assist (EBA)
  • Launch control
  • Hill Start Assist (HSA)
  • Roll-over Stability Control (RSC)
  • Traction Control (TC)
  • Trailer Stability Control (TSC)
  • Hossz: 5,039mm / 198.4"
  • Szélesség (Karosszéria): 1,998mm / 78.7"
  • Szélesség (Tükrök behajtva): 2,050mm / 80.7"
  • Szélesség (Tükrök kinyitva): 2,220mm / 87.4"
  • Magasság: 1,680mm / 66.1"
  • Tengelytáv: 3,060mm / 120.5"
  • Első túlnyúlás: 915mm / 36"
  • Hátsó túlnyúlás: 1,064mm / 41.9"
  • Nyomtáv (elülső): 1,698mm / 66.9"
  • Nyomtáv (hátsó): 1,664mm / 65.5"
  • Fordulási kör: 12.4m / 40.7'
  • Beérkezési szög (GT üzemmód / Max offroad): 22.20 / 25.70
  • Átjutási szög (GT üzemmód / Max offroad): 15.10 / 18.80
  • Eltávozási szög (GT üzemmód / Max offroad): 24.30 / 27.10
  • Hasmagasság (GT üzemmód / Max offroad): 190mm (7.5") / 235mm (9.3")
  • Merülési mélység (max.): 500mm / 19.7"
  • Üres tömeg DIN: 2,245kg / 4,940lb
  • Teljes járműtömeg: 3,020kg / 6,644lb
  • Súlyeloszlás: Elülső 52 : Hátsó 48
  • Vonókapacitás (fékezve / fék nélkül): 2,700kg / 750kg (5,940lb / 1,650lb)
  • Tetőterhelés: 75kg (beleértve minden tetőtöltő felszerelést)
  • Beltér - Elülső / Hátsó: 1,060mm (41.7") / 1,040mm (40.9")
  • Fejtér - Elülső / Hátsó: 1,030mm (40.9") / 1,016mm (40")
  • Vállszélesség - Elülső / Hátsó: 1,483mm (58.4") / 1,384mm (54.5")
  • Rakodótér térfogata – Összesen / Rakodópolc alatt: 638 liter (22.5 köbliter) / 491 liter (17.3 köbliter)
  • Rakodótér hossza - Ülések fent / Ülések lehajtva: 1,021mm (40.2") / 1,780mm (70.1")
  • Rakodótér szélessége: 1,161mm (45.7")
  • Rakodótér magassága - Tetőig / Rakodópolc alatt: 693mm (27.3") / 482mm (19")
  • Emelkedési magasság: 810mm (31.9")
  • Légzsákok - Vezető, Első utas és térd
  • Légzsákok - Első mellkas és oldalsó függöny
  • Légzsákok - Hátsó mellkas légzsákok (nem UK / EU / Dél-Afrika)
  • Biztonsági övek - Feszítők
  • Biztonsági övek - Biztonsági öv rögzítés érzékelés és jelzés
  • Ülések - ISOFIX rögzítések a hátsó külső üléseken, i-Size tanúsítványos hátsó környezet
ADAS
  • Adaptív sebességtartó automatika / tempómat (ACC)
  • Automatikus vészfékrendszer (AEB)
  • Automatikus parkolást segítő rendszer
  • Automatikus járműállás tartás
  • Holttér figyelmeztetés (BSW) beleértve a sávváltás figyelmeztetést (LCW)
  • Sávelhagyás figyelmeztetés (DEW)
  • Halladási irány figyelmeztetés a frontális ütközésre (FCW)
  • Sávtartási figyelmeztetés (LDW)
  • Sávtartást segítő rendszer (LKA)
  • Holttér figyelő rendszer (RCT)
  • Sebesség korlátozó rendszer
  • Közlekedési jelzőtábla felismerés (TSR)
Biztonság
  • Kulcs nélküli nyitás/zárás központi zárral
  • Jármű riasztó és immobiliser
  • 360° kamerarendszer, kitolható hátsó kamerával
  • Akusztikus laminált oldalsó üvegek (elülső)
  • Aktív hátsó féklámpák
  • Belső ambient világítás (64 szín, kétzónás)
  • Anodizált alumínium beépített küszöbökről Aston Martin szárnyakkal
  • Megközelítési megvilágítás
  • Automatikusan elsötétedő és fűthető külső tükrök
  • Automatikusan elsötétedő belső visszapillantó tükör
  • Automatikus 3-zónás klímavezérlés
  • Automatikus fényszórók
  • Automatikus távolság (AHB)
  • Bi-LED fényszórók
  • Fekete quad kipufogóvégek
  • Kabin szőnyeg az illeszkedő rakodótér szőnyeggel szőnyegmatricákkal
  • Kabin világítás
  • Sötét króm motorháztető pengék, oldalsó bordák és ablakdíszítők
  • Elöl és hátul tárolózsebek az ajtókon
  • Ajtóba integrált hangulatvilágítás
  • Ajtóküszöbök - anodizált 'Aston Martin' szárnyakkal
  • Dupla napellenzők (szélvédő és oldalsó ablakok)
  • Elektromosan állítható kormánymű
  • Elektromos ablakok
  • Elöl és hátul parkoló szenzorok vizuális jelzővel
  • Elülső középső kartámaszok – Kétirányban állítható
  • Elülső ülések és külső tükrök - 3 pozíciós memóriafunkció
  • Elülső tároló alsó konzol
  • Kesztyűtartó elektromos zárral
  • Fűthető hátsó ablak
  • Fűthető ülések (elöl és hátul)
  • Megvilágított sminktükör
  • Kulcs nélküli indítás/leállítás gomb
  • Bőr rakodótér takaró
  • LED központi magasan felszerelt féklámpa
  • LED nappali menetfények (DRL)
  • LED hátsó ködfényszórók és tolatólámpák
  • LED hátsó lámpák - piros
  • Rakodótér rögzítőpontok (x4)
  • "Nagy-Britanniában készült" motorvizsgálati plakett és ajtóküszöb grafikák
  • Elektromosan behajtható külső tükrök
  • Elektromosan nyíló csomagtartó
  • Esőérzékelő szélvédő ablaktörlők
  • Hátsó ülések - 3 ülés, 40:20:40 arányú osztható
  • Rozsdamentes acél rakodótér küszöb
  • Két pohártartó elöl és hátul
  • Két első középső kartámasz tárolóval
  • Járműriasztó és immobiliser
  • 10.25” TFT központi kijelző
  • 12.3” TFT vezetői információs kijelző
  • 12V-os töltő aljzatok (elöl, hátul és rakodótérben)
  • AM/FM/DAB rádió
  • Apple CarPlay™
  • Akku kondicionáló csatlakozás
  • Bluetooth mobiltelefon csatlakozás hangstreameléssel
  • Hangvezérlés
  • Forgatható infotainment interface
  • Műholdas navigációs rendszer (HDD)
  • SD kártya port
  • SiriusXM műholdas rádió (csak US/CA)
  • SOS vészhívás (EU / Rus csak)
  • USB portok (x4)
  • Alap külső festés
  • Szatén króm dupla rácsos hűtőrács
  • Sötét szatén króm felső csomag
  • Fényes fekete sport alsó csomag
  • Aston Martin szárnyak és hátsó felirat - Zománc és csiszolt króm
  • Piros hátsó lámpák
  • 22" Sport felnik - Fényes fekete / Gyémántcsiszolt
  • Pirelli P-Zero nyári abroncsok
  • Gumiabroncs-javító készlet
  • Festékvédelmi fólia
  • Fényes fekete féknyergek Aston Martin felirattal
  • Elektromos csomagtérajtó
  • Monoton belső környezet - egyszínű
  • Sport kormánykerék, fűtés nélkül, fekete
  • 16 irányba állítható sportülések
  • Fűthető elülső és hátsó ülések
  • Bőr / Alcantara® - fekete
  • Egyszínű varrás
  • Mikro-perforált üléskialakítás
  • Hímzett Aston Martin logó a fejtámlába
  • Fekete Alcantara® tetőkárpit
  • Fekete biztonsági övek
  • Fekete 720 g/m2-es utastér szőnyegek és azonos színű rakodótér szőnyegek
  • Sötét szatén króm belső ékszer csomag
  • Zongoralakk betét a középkonzolon és az ajtókban
  • Átlátszó, hőszigetelő üvegezés
  • Aston Martin Premium Audio hangrendszer (800 watt, 14 hangszóró)
  • Forgatható infotainment rendszer kezelő
  • Érintőpados infotainment vezérlő
  • Aston Martin szatén designer kulcs
  • Vezeték nélküli töltő
Belső:
  • ACCELERATE Sport környezet - duotone kéttónusú bőr
  • INSPIRE - Kényelmes környezet – Monotone egytónusú bőr
  • INSPIRE - Kényelmes környezet – Duotone kéttónusú bőr
  • INSPIRE - Sport környezet – Monotone egytónusú bőr
  • INSPIRE - Sport környezet – Duotone kéttónusú bőr
  • Színes bőr paletta
  • Q bőr paletta
  • Lyukacsolt díszítés – Kontraszt szín
  • Fűthető és szellőztethető - elülső és hátsó ülések
  • Kontraszt varrás
  • Tükrözött varrás
  • Színes Alcantara® tetőkárpit
  • Színes szőnyegek és azonos színű rakodótér / padló szőnyegek
  • Alternatív biztonsági öv színek – Piros, Mokka, Elefántcsont, Világosbarna és Grafit
  • Alternatív díszbetétek - Fényes karbon, Q Fényes bronz rács
  • Alternatív ékszerek - Világos szatén króm, Fényes karbon sötét szatén krómmal
  • Fűthető sport kormánykerék
  • Alcantara nem fűthető Sport kormánykerék
  • Vastag szőnyegek
Külső:
  • Opcionális festék paletták - Metál, Prémium metál, Versenyvonal, Q Selyemfényű, Q Különleges, Q Örökség, Q egyéb szín
  • Elektromos csomagtérajtó mozgásérzékelővel
  • Felső karbon csomag
  • Alsó karbon csomag
  • Fekete hűtőrács
  • Aston Martin szárnyak & hátsó felirat - sötét króm
  • Kerekek - 22" Sport - Matt Fekete
  • Kerekek - 22" Sport - Ezüst
  • Kerekek - 22" Szalag - Fényes Grafit Gyémántcsiszolt
  • Kerekek - 22" Szalag - Matt Fekete Gyémántcsiszolt
  • Kerekek - 22" Szalag - Matt Fekete és Bronz Gyémántcsiszolt
  • Kerekek - 23" Kovácsolt - Matt Fekete / Gyémántcsiszolt
  • Kerekek - 23" Kovácsolt - Matt Fekete / Halo Gyémántcsiszolt
  • Kerekek - 23" Kovácsolt - Textúrált fekete
  • Teljes értékű pótkerék
  • Alternatív színes féknyergek - Piros, Szürke, Sárga, Bronz, Élénk narancs
  • Sötétített üvegek
  • Akusztikus sötétített üvegek
  • Füstölt hatású hátsó lámpák
  • Vonóhorog - Elektromos kihajtással
  • Vonóhorog - 2" fogadófej
Funkcionális:
  • Homelink® vezeték nélküli vezérlés (GDO)
  • Távvezérelt állófűtés
  • Nyomkövető rendszer
  • Esernyő és tartó
  • Az itt szereplő adatok összehasonlítási célokat szolgálnak; kizárólag ugyanazon technikai eljárásoknak alávetett autókkal hasonlítsa össze. Az adatok nem feltétlenül tükrözik a valódi vezetési eredményeket, amelyek számos tényezőtől függenek, beleértve a gyárilag felszerelt tartozékokat, az utólag felszerelt kiegészítőket, az időjárási változásokat, a vezetési stílusokat és a jármű terhelését. További információk az üzemanyagfogyasztást és a CO2-kibocsátást illetően megtalálhatók az www.astonmartin.com weboldalon.
  • A felszerelés helyfüggő.
  • Elérhető fél-duotone vagy világos duotone környezetben
  • Csak az Inspire környezetben érhető el.
  • Csak az Accelerate környezetben érhető el.
  • Az elektromos csomagtérajtó gesztusvezérléssel és a szénrost alsó rész nem érhető el egyszerre.
  • Csak az Inspire Comfort környezetben érhető el.

Motor

P1 az erőnek

A DBX707 modellt egy 4,0 literes, duplaturbós V8 motorral szerelték fel, amely a világ egyik legnagyobb teljesítményű luxus terepjárójává teszi a DBX707-et. A 707 lóerő, mely a nevét is adja az autónak, egy olyan tökéletes vihart idéz elő, ami szupersport autós teljesítményt garantál.

Motor

900Nm, turbófeltöltéssel

A példátlan teljesítmény szabadjára engedése. A csapágyas turbó feltöltők csökkentik a súrlódást, ezáltal 10.000 extra fordulatot szabadítanak fel percenként, amellyel egészen képes kitolni az összteljesítményt 160.000 fordulat / perc-re.

Váltó és hajtás

Villámok a váltóban

Felvértezve egy versenyautóra jellemző technológiával, ez a modell multitárcsás, olajhűtéses kialakítást kapott. Ezt egy 9 fokozatú nedves-kuplungos automata sebességváltóval egészítették ki, mely 30%-kal gyorsabb sebességváltást tesz lehetővé, és nagyobb nyomatékot képes kezelni. A Launch Control funkció lehetővé teszi a villámgyors elindulást, miközben 100% -os nyomatékot közvetít az útra.

Váltó és hajtás

Az erő új dinamikája

Mérnöki bravúr, extra könnyű karbon szálból kovácsolva. Olyan technológiákat alkalmazunk a DBX707-ben, ami leginkább versenypályákon jellemző. A DBX707 tengelye 900NM forgatónyomatékot képes leadni, lehetővé téve a 0-100 km/h sebesség elérését mindössze 3,3 másodperc alatt.

Alváz, dinamika és felfüggesztés

A mesterség új formája

A DBX707 több módosításon esett át annak érdekében, hogy teljes mértékben kiaknázható legyen a benne rejlő potenciál. A programozott ESP nagyobb szabadságot és irányítást ad a sofőr kezébe, mint valaha. Az újra kalibrált lengéscsillapítók és aerodinamikai elemek magasabb szintű irányíthatóságot eredményeznek.

Alváz, dinamika és felfüggesztés

A koronát szorítva

A hátsó differenciálmű extrém terhelhetőségének köszönhetően minden kereket az aszfaltra szorít, ezzel egyedülálló tapadást biztosít az autó számára. Finom hangolja a tapadást a vezetési mód beállításához, annak érdekében, hogy mind a négy keréknek optimális kapcsolatot biztosítson az aszfalt és az abroncsok között anélkül, hogy hígítaná a vezetési élmény tisztaságát. A Sport+ üzemmód lehetőséget biztosít arra, hogy a lehető legnyersebb és legvadabb arcát mutathassa az autó, egy olyan teljesítményt, ami SUV-októl nem megszokott.

Alváz, dinamika és felfüggesztés

A teljesítmény fokozás légrugókkal

A DBX707 egy gondosan kialakított összetételű formula megtestesítője, amely háromkamrás légrugó rendszert, elektronikusan változtatható lengéscsillapítókat és eARC kanyarstabilizáló vezérlést kombinál.GT módban stabilizálja az autót, hogy a lehető legnagyobb komfortot nyújtsa a mindennapi vezetési stílusban. Az eARC rendszer az éles és nagy sebességű kanyarokban is tökéletesen egyensúlyba helyezi az autót, csúcsponton is maximum 0,7 fokkal engedi megdönteni az autót, amely kevesebb, mint a kétajtós sportmodellek dőlésszöge. Egy SUV, amely felülmúlja az elvárásokat.

Irányítás

Az irányítás új dimenziója

A hajtáslánc vezérlése a középkonzolon található vezetési mód kapcsoló segítségével könnyedén kapcsolható és állítható az öt különböző vezetési mód között. A Sport+ mód kizárólag a DBX707 számára lett kifejlesztve annak érdekében, hogy a legintenzívebb vezetési élményt nyújtsa és a egy sportautó érzetét keltse. A Terrain mód a kalandvágyóknak szól, akik készen állnak elhagyni a járt utakat a járatlanért. A GT mód biztosítja a maximális vezetési komfortot a hétköznapi használat során, illetve a Sport móddal fokozhatóak az izgalmak, de a kényelem és a stabilitás garantált. Az ötödik vezetési mód az Individual, ahol a sofőr saját preferenciához mérten állíthatja be a 4 másik vezetési mód egyvelegéből a számára legoptimálisabb vezérlést.

Irányítás

Fékrendszer

Elöl 420 mm-es, hátul pedig 390 mm-es, karbon-kerámia fékek, ezek a legnagyobbak, amelyeket valaha is sorozatgyártású Aston Martinra szereltek. A karbon-kerámia fékeknek köszönhetően nagy mennyiségű gördületlen tömeget takarít meg az autó, aminek köszönhetően a kormányzás sokkal intenzívebb, precízebb és pontosabb lesz.

Aerodinamika

Mindent átjáró légáram

A megnövelt méretű hűtőrácsokon keresztül nagy mennyiségű levegő jut be a motortérbe, annak érdekében, hogy biztosítsa a szükséges hűtést a motornak, hajtásláncnak és a fékeknek így optimális üzemi hőmérsékletet biztosítson az autónak. A hátsó diffúzorok magas leszorítóerőt és szívóerőt képeznek az autó és az aszfalt között, nagy tapadást biztosítva. Az autó karosszériájának légellenállását a hátsó szárny biztosítja, amely az áramló levegő kontrollálásából további leszorítóerőt nyer. Az autón több hűtőcsatorna segíti a fékek hűtését, hogy a karbon-kerámia fékek megfelelő hőmérsékleten tudjanak üzemelni.

A DBX707 kivételes teljesítménye lehetővé tette számunkra, hogy egy Aston Martin sportkocsi vezetési élményét szállítsuk SUV kivitelben - kompromisszumok nélkül.

Külső

Egy olyan külső design, mely mindig a figyelem középpontjába helyezi az autót köszönhetően a domináns megjelenés és a hamisíthatatlan Aston Martin DNS-nek.

Hűtőrács

Erőteljes arc

Ha egyszer látta, sosem felejti. A DBX707 látványos első hűtőrácsa dupla rétegezést kapott, ezáltal erőteljes, domináns megjelenést biztosít az autó elejének, mely kitűnik a tömegből. A design mellet funkcionális: nagy mennyiségű levegőt képes a motortérbe, illetve a fékekhez juttatni.

Elülső és oldalsó légterelő

Szobrászati érzék

A DBX707 fekete első és oldalsó légterelővel van felszerelve, mely vizuálisan alacsonnyá teszi az autó megjelenését anélkül, hogy változtatna az eredeti első és hátsó terepszögén. Összhangban az oldalsó és a motorháztetőn található légterelőkkel művészi hatást kelt.

Hátsó szárny és diffúzor

An encore of power

A final impression as unforgettable as its first. The quad exhausts begin the transformation, alongside an extended rear spoiler and a profiled winged rear diffuser with aero-vortex blades. Together they imbue the car with purpose and presence, making the luxury SUV appear lower, more assertive and even more dynamic.

Visszapillantók, ajtók és közlekedéssegítő rendszerek

Művészet az asszisztenciában

Az új önprezentáló ajtókilincsek azonnal nyílnak, ha az autó közelében járunk, elősegítve a kényelmes ajtónyitást, a zárást pedig a soft close funkció finomítja. A süllyesztett keret nélküli visszapillantó tükrök segítségével nagyobb kilátást biztosít az autóból, nem befolyásolva az esztétikát. A tükörbe integrált kamerák segítségével visszajelzést kap a környezetéről, valamint a 3D Parkman parkolás segítő rendszert is támogatja. A DBX707 rendelkezik a kifinomult Advanced Driver Assistance (ADAS) rendszerrel, amelynek immáron a Highway Assist funkció is részét kézi, annak érdekében, hogy az autót biztonságos távolságban tartsa a közlekedő járművektől az autópályán.

Kerekek

Kovácsolva

A DBX707 tág kerékopciókat kínál ízlésének megfelelően. A legnagyobb 23” -os Fortis és a szintén 23”-as kovácsolt acél felni kölcsönözi a legdominánsabb megjelenést, valamint a 22”-es méretben elérhető Sport felnik teszik pedig igazán dinamikussá. Széles kínálatból választhatja ki autójára a legmegfelelőbb kereket ízlése szerint, melyek elérhetőek matt fekete, fényes fekete, réz-bronz és gyémánt csiszolt változatban.

DBX707

POWER. DRIVEN.

Aston Martin

Ajánlatkérés

Kapcsolat->

Q by Aston Martin

Szemelyre szabás->

Az Aston Martin DBX707 hivatalos kormányzati üzemanyag-fogyasztási adatai liter/100 km-ben (mpg-ben): WLTP Alacsony 22,0 (12,8); WLTP Közepes 13,9 (20,2); WLTP Magas 12,0 (23,4); WLTP Extra Magas 13,3 (21,2); WLTP Kombinált 14,2 (19,9). WLTP CO2 kibocsátás 323 g/km (NEDC Kombinált CO2 - csak tájékoztatásra 309 g/km). Városi RDE út NOx 85,8 mg/km, PN 9e11; Teljes RDE út NOx 85,8 mg/km, PN 9e11. PEMS azonosító: 09-SCF-0025-0; TA szám: E9715/20072018/1832AP3127900.