Vérbeli sofőröknek tervezve

Bemutatjuk az új Vantage Roadster-t, mely új perspektívába helyezi a vezetés élményét a nyitott tetős autózás szerelmeseinek.

A Vantage Roadster az érzelmek maximalizálásához új technológiákkal integrálva nagyobb agilitást, pontosságot és dinamizmust kínál.

Teljesítmény

LE

665

Végsebesség

KM/H

325

0-100 KM/H

S

3.6

Nyomaték

NM

800

Tető

Mindössze 6,8 másodperc

A Vantage Roadster tetejét Z-alakzatban összezáródó automata soft-top tető koronázza, mely mindössze 6,8 másodperc alatt 210 mm-es halommagasságra hajtva össze, elegáns hátsó profilt eredményez, miközben maximalizálja a csomagtér kapacitást.

Elülső design

Dinamizmusra fejlesztve

A megnövelt nyomtáv még lehajtott tetővel is fokozott közúti jelenlétet kölcsönöz a Vantage Roadsternek, akár álló helyzetben, akár sebességnél. Újrakontúrozott hűtőrács kapott helyet, mely segít 50%-kal növelni a nyitott felületet a hűtés elősegítése érdekében. Az új, optimalizált első osztófelület formájában érkezik, melyet úgy hangolták, hogy a nagyobb első nyílásokba áramló légáramlást fokozza anélkül, hogy az aero egyensúly és a leszorítóerő sérülne.

Oldalsó profil

Ikonikus díszléc

A Vantage Roadster oldalára visszatér az Aston Martin ikonikus oldalsó díszléce. Harmonikusan egészítik ki az összképet a keret nélküli visszapillantó tükrökkel és a prezentáló ajtókilincsekkel. A Roadster Z-fold tetője zökkenőmentesen illeszkedik a karcsú sziluettbe.

Hátsó rész

Nagyobb kipufogórendszer

A Vantage hátulját széles hátsó lökhárító díszíti, az oldalsó légbeömlők pedig a sziluettet hangsúlyozzák. Az erőteljes hátsó részt kiemeli a nagyobb kipufogórendszer, a vizuálisan és akusztikailag is lenyűgöző kivitelért. A felhajtóerő csökkentése érdekében a kerékívek szellőzőnyílásai elvezetik a levegőt, a hátsó diffúzor pedig a légáramlás irányításával és optimalizálásával tartja a földön az autót, hogy alacsony nyomást hozzon létre az autó alatt. A négy kipufogóvégcső nyomatékosan jelzi a Vantage Roadster vizuális erejének jelenlétét.

Kerekek

Tökéletességre ötvözve

Nagyobb, kézzel kovácsolt 21 colos könnyűfém keréktárcsák, amelyek tökéletesen illeszkednek a kerékjárati ívekhez, maximalizálva az abroncs és az aszfalt közötti harmóniát. A Michelin külön fejlesztésű Pilot Sport 5S abroncsait kifejezetten az Aston Martinra szabták, maximalizálva az oldalirányú tapadást, minimális súllyal és maximális robusztussággal. A gumiabroncsok egyedi keveréke is segít a súly minimalizálásában és a tartósság maximalizálásában, a nagyobb tapadás érdekében.

Lámpák

Mesterséges intelligencia alkotta

A mesterséges intelligencia által tervezett, hat blokkból álló mintázatba rendezett lámpák jellegzetes arcot kölcsönöznek a járműnek, és megakadályozzák, hogy a LED-ek fénye megtörjön. Az aprólékos részletek és az Aston Martin-gravírozás éjszaka is lenyűgöző benyomást keltenek. Az Aston Martin Matrix fényszórói az automatikus távolsági fényszórót helyettesítik. A 18 függőlegesen elhelyezett világítóelem egy kamera segítségével igazítja a világítást az Ön útvonalához. Az előttünk lévő utat optimálisan megvilágítja, a fénysugár beállítása biztosítja a vakításmentes megvilágítást.

Simon Newton

Director of Vehicle Performance

Középkonzol

Tökéletes harmónia

A digitális és az analóg tökéletes harmóniája, mely lehetővé teszi, hogy egy csuklómozdulattal váltson a különböző vezetési módok között. Az ergonomikusan továbbfejlesztett és alacsonyabbra helyezett középkonzol a Vantage Roadster minden rezdülésének epicentrumába helyezi Önt.

Infotainment

Letisztult műszerfal

A Vantage az infotainment rendszerünk következő generációjával rendelkezik. Házon belül tervezték és szabták testre, teljes körű online csatlakoztathatósággal, valamint 3D-s térkép- és műholdkép-technológiával. Végül, de nem utolsósorban az Apple CarPlay teljesen integrálva van. Hangvezérléssel irányíthatja a műholdas navigációt, kedvenc dalait és bármely alkalmazást.

Audio

BOWERS & WILKINS®

Az Aston Martin partnere, a Bowers & Wilkins által kifejlesztett Halo hangrendszer opcionálisan rendelhető, mely igazán megrezegteti a Vantage-t. A két erősítővel, 1170 W-os teljesítménnyel és 15 hangszóróval felszerelt surround audiorendszer a legjobb hangzást biztosítja az egész belső térben. A rendszer a belső tér akusztikájára van szabva, és lehetővé teszi, hogy a zenét olyan közvetlenül érezze, mint az utat.

Összekapcsolva

Egy élmény, mely az érzékeket a kényelem határáig feszíti

Egy kabrió sportautó, melynek középpontjában a konnektivitás áll, ‌ Aston Martin applikáció formájában. Mindent megad, amire szüksége van az autóval való kommunikációhoz, interakcióhoz és együttműködéshez, lehetővé téve a frissítéseket egy gombnyomással. Egy folyamatosan fejlődő rendszer, mely folytonos optimalizálást tesz lehetővé a vezető és a jármű számára egyaránt.

Styling

Több vízszintes felület

A belső tér kialakításánál több vízszintes felületet hoztak létre, tükrözve a horizontvonalakat. A kényelem csúcsa és az összekapcsolhatóság új dimenziója. Ergonomikus kialakítás veszi körül, kézzel varrott Bridge of Weir® ‌ bőrrel díszítve, amely végigköveti az újragondolt vezetői teret és hangsúlyozza a sofőrközpontú kialakítást .

Érintőképernyő

Az intelligencia epicentruma

Vezetőközpontú műszerfal, amely összhangban van a motor minden egyes ütemével, térérzetet és áttekinthetőséget biztosít.  Az intelligens pilótafülke, az analóg és a digitális tökéletes keverékével, hangvezérléssel és kategóriájának legnagyobb felbontású 10,25 colos Pure Black érintőképernyőjével helyezi Önt kényelembe. A leggyakrabban használt kezelőszervek intuitív módon vannak elhelyezve, hogy Ön az útra koncentrálhasson.

Motor

Páratlan erő

Akárcsak a Coupe, a Roadster is a Vantage vérvonal több mint 70 éve tartó fennállásának legmarkánsabb teljesítmény- és érzelmi ugrását jelenti. Az aprólékosan kidolgozott biturbó V8-as erőforrás 665 lóerővel és 800Nm nyomatékkal rendelkezik, melyek együttes eredménye a 325 km/h végsebesség. A coupe verzióhoz képest nagyobb stabilizátorokkal maximalizálja a karosszéria irányíthatóságát.

A leggyorsabb Roadster a márka történetében. Az álló helyzetből 3,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre. Izgalmas erőforrás, mely teljes egészében kézzel készült alumíniumból. 32 szelep dolgozik egy zárt öntöttvas motorblokkban, amely minden hengert megerősít, és eltekint a felesleges súlytól. Ezt koronázza meg a cirkónium-alumíniumból készült hengerfej, amely akár 7600 fordulat/perc fordulatszámot is lehetővé tesz.

A nagyobb teljesítményű motort háromszor annyi intercooler hűti. Az újonnan tervezett, nagyobb hűtőrács új kontúrokkal és 56%-kal nagyobb légbeömlő nyílással, valamint az alsó légterelő együtt intelligens hűtést tesz lehetővé az egész járművön.

A V8 teljes hangerővel háttérbe szorítja, felülmúlja elődjeit. A brutális erő, a pedál szinte minden egyes érintésétől üvölt. A teljesen új középkonzolon mindössze egy ujjal változtathatja a motor karakterét a különböző vezetési módok és kipufogó beállítások segítségével elérve az erőteljes hangérzetet.

Sebességváltó és erőforrás

Robbanékony gyorsítás

Az intelligens nyomatékkiosztás csúcsa alacsonyabb végáttétellel társul, hogy a tapadás pontosabban célzott legyen. Az automata 8 sebességes váltón keresztül finoman hangolt, rövidebb végáttétellel (3,083:1) újrakalibrálva biztosít robbanékony gyorsítást, amely a kanyarban átívelve gyorsabban katapultálja ki a fordulóból.

A legújabb generációs ESC-rendszerrel teljes összhangban működő elektronikus hátsó differenciálmű (E-diff) az út közeledő követelményeihez igazítja viselkedését – a könyörtelen alpesi út kihívásaitól a vidéki utak kanyargós útjáig. Segíti a szűkebb kanyarokban való elfordulást, miközben magabiztosságot sugall a nagy sebességű kanyarokban, ahol a stabilitás kulcsfontosságú.

Kezelhetőség és kormányzás

Közvetlen visszajelzés az aszfaltról

Kompromisszumok nélküli úttartás. Az elszigetelt kormányoszlop megszüntetésével közvetítés nélküli, szűretlen vonalat teremt az aszfalt, a gumiabroncsok és a kormánykerék között. Egy intravénás kapcsolat kormányrendszer pedig azonnali visszajelzést és közvetlen reakciót ad a vezetőnek.

Az új menetstabilizáló rendszer hatodik érzékkel biztosítja a jármű nyugalmát. A legmodernebb 6D-s inerciális mérőegységet használnak itt. A tolóerő (előre/hátra mozgás), az emelés (fel/le mozgás) és a kilengés (balra/jobbra mozgás), valamint a gördülés (oldalirányú dőlés), a dőlés (előre/hátra mozgás) és a dőlés (balra/jobbra fordulás) minden egyes vezetési manőver során megfigyelésre és értékelésre kerül. Ezzel egyidejűleg a jármű mozgása és gyorsulása mind a hat tengely mentén rögzítésre kerül, hogy az ESP megfelelően beavatkozhasson, és tolakodás nélkül teljesíthesse az Ön teljesítménykövetelményeit.

Futómű, felfüggesztés és dinamika

Megnövelt hátsó merevség

A kupéhoz képest megnövelt hátsó merevség lehetővé teszi, hogy a futóműbe épített alkatrészek, például a Bilstein DTX lengéscsillapítók optimális teljesítményt nyújtsanak, elnyelik a lökéseket és kisimítják a lejtőket, az útfelület fékezéseit és emelkedéseit intelligens módon kompenzálják. Ez lehetővé teszi, hogy precízen és kontrolláltan kormányozhassa a járművet, ahová csak akarja. Nagyobb stabilizátorokkal kombinálva maximalizálja a karosszéria irányíthatóságát. Az 500%-kal nagyobb erőelosztási tartománynak köszönhetően az izgalmaknak nincs határa.

Közel tökéletes 49:51 súlyeloszlás. Klasszikusan konfigurált és aprólékosan kiegyensúlyozott középmotorral és hátsókerék-hajtással rendelkezik, egyedülálló a kategóriájában. A Roadster tömegének több mint háromnegyede tökéletesen kiegyensúlyozott a két tengely között.

Fékek

Újratervezett mart és furatolt féktárcsa

Újratervezett mart és furatolt féktárcsa, hogy minimalizálja a kopást és a vibrálást nagy sebességnél. 400mm elől. 360 mm hátul. Mindeközben 27 kg-mal csökkenti a rugózatlan tömeget, hogy könnyedebb érzést nyújtson az autó vezetése. Dacolva a fékezés hatékonyságának növelésével és a fékek fakulásának csökkentésével akár 800 fokos hőmérsékleten is, a kiváló hőelvezetést biztosító fúrt felületeknek köszönhetően.

Teljes specifikáció

  • Kétajtós karosszéria 2+0 üléselrendezéssel
  • 5 soros hűtőrács, kézzel készített első és hátsó Aston Martin Logo
  • Hattyú szárny alakban nyíló külső ajtók, keret nélkül, infinite stop
  • Ragasztott alumínium karosszéria kompozit panelekkel
  • MATRIX LED-es tompított és távolsági fényszóró beépített irányjelzővel, nappali menetfénnyel, helyzetjelzővel és különleges fényjátékkal nyitás/zárás során
  • Jellegzetes, teljes szélességű LED-es hátsó lámpa dinamikus visszajelző funkciókkal
  • Z alakzatban nyíló tető
  • Teljesen alumínium konstrukció, 4,0 literes V8-as biturbó
  • Első motor elhelyezkedés, hátsó kerék meghajtás
  • Kompresszió viszony 8.6:1
  • Rozsdamentes acél kipufogó rendszer katalizátorokkal
  • Elektromosan szabályozható kipufogó szelepek
  • Változtatható szelepvezérlés
  • CNC megmunkált égéstér
  • Maximális Teljesítmény : 665 LE
  • Maximális nyomaték: 800 Nm
  • Gyorsulás: 0-100 km/h 3,6 másodperc alatt
  • Végsebesség : 325 km/h
  • Hátsó, középre szerelt ZF nyolcfokozatú automata sebességváltó elektronikus
  • Alumínium torque tube karbon kardántengely
  • Elektronikus differenciálmű (E-Diff)
  • Végáttétel 3.083 : 1
  • Sebességfüggő szervo rásegítés 12:8:1 áttétellel
  • Sebességérzékeny szervókormány, végállástól végállásig 2.27 fordulat
  • Elöl szellőztetett kétrészes acél féktárcsák Ø400 X 36mm hatdugattyús féknyergekkel
  • Hátsó acél féktárcsák Ø360 x 32mm négydugattyús féknyergekkel
  • Elektromos kézi fék
  • Anti-lock braking system (ABS) blokkolásgátló
  • Dynamic Stability Control (DSC) menetstabilizáló
  • Electronic Brakeforce Distribution (EBD) elektronikus fékerő-szabályzó
  • Emergency Brake Assist (EBA) fékasszisztens
  • Hydraulic Brake Assist (HBA) hidraulikus fékerő-rásegítés
  • Traction Control (TC) kipörgésgátló
  • Positive Torque Control (PTC) nyomatékszabályozó rendszer
  • Dynamic Torque Vectoring (DTV) nyomatékelosztó rendszer
  • Független első futómű dupla lengőkaros kivitelben tekercsrugóval, kereszt stabilizátorral és adaptív lengéscsillapítással
  • Többlengőkaros hátsó futómű tekercsrugóval, keresztstabilizátorral és adaptív lengéscsillapítással
  • Adaptive Damping System (ADS)
  • 21” kovácsolt könnyűfém keréktárcsák
  • Elöl Michelin Pilot Sport S 5: 275/35/ZR21
  • Hátul Michelin Pilot Sport S 5: 325/30/ZR21
  • Hosszúság : 4495 mm ( rendszámtábla kerettel)
  • Szélesség (visszapillantó tükrökkel): 2124 mm
  • Szélesség (visszapillantó tükrök nélkül): 1980 mm
  • Magasság: 1275 mm
  • Tengelytáv: 2705 mm
  • Üzemanyagtank kapacitás: 73 Liter
  • Tömeg – 1805 kg
  • Súlyelosztás – 50 : 50
  • Fordulókör: 12 m
  • 360 fokos 3 dimenziós kamerarendszer
  • Laminált szélvédő átlátszó zajszigetelő réteggel
  • Aktív féklámpa
  • Hangulatvilágítás
  • Eloxált alumínium küszöb plakettek Aston Martin szárnyakkal
  • Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör
  • Automatikus 2 zónás klímaberendezés
  • Automatikus fényszórók automatikus távolsági fényszóróval (AHB)
  • Bi-LED fényszórók
  • Fényes krómozott kipufogóvégek
  • Utastér üdvözlő világítás
  • Fekete motorháztető rács
  • Fényes krómozott oldalsó légterelő
  • Beépített hangulatvilágítás az ajtón
  • Ajtóküszöb-plakettek – eloxált Aston Martin logókkal
  • Napellenzők megvilágított tükrökkel
  • Elektromos kormányoszlop dőlésszög és magasságállítás
  • Elektromos ablakok
  • Első és hátsó parkolószenzorok vizuális kijelzővel
  • Középső kartámasz elöl
  • Kesztyűtartó
  • Fűtött hátsó ablak
  • Fűtött ülések
  • Kulcs nélküli indítás/leállítás gomb
  • LED-es nappali menetfény (DRL)
  • LED-es hátsó ködlámpák és tolatólámpák
  • LED hátsó lámpák – piros
  • “Made in Great Britain” motor plakett
  • Esőérzékelős ablaktörlők
  • Dupla pohártartó
  • Középső első kartámaszok tárolórekeszekkel
  • Riasztó és indításgátló
  • fogyasztás és károsanyag kibocsátás – EU WLTP
  • Alacsony sebesség 22.8l/100km (12.4mpg)
  • Közepes sebesség 11.9l/100km (23.8mpg)
  • Gyors sebesség 9.9l/100km (28.5mpg)
  • Extra Gyors sebesség 10.7l/100km (26.4mpg)
  • Kombinált fogyasztás 12.3l/100km (23.0mpg)
  • CO2 kombinált kibocsátás 279g/km
  • Biztonsági és aktív vezetési asszisztens ( ADAS)
  • Első légzsákok
  • Oldalsó légzsákok
  • Biztonsági Öv előfeszítés
  • Biztonsági öv visszajelzés
  • Vészfék asszisztens
  • Távolságtartó tempomat Start/Stop rendszerrel
  • Táblafelismerő rendszer
  • Sávtartó rendszer
  • Sávelhagyás figyelmeztetés
  • Sávváltó asszisztens
  • Door Open Assist (DOW)
  • Hands Off Detection (HOD)
  • Automata Matrix Távolsági fényszóró
  • Fáradtság figyelő rendszer
  • 360 fokos 3 dimenziós kamerarendszer
  • SOS asszisztens
  • Kulcs nélküli nyitás – zárás, indítás
  • Riasztó és indításgátló
  • Automatikus Vészfékezés és Elülső Ütközésre Figyelmeztetés (AEB
  • Haladási irány figyelmeztetés a frontális ütközésre (FCW)
  • Aktív Sebességtartó Automatika (ACC)
  • Közlekedési Tábla Felismerés és Intelligens Sebességkorlátozó (TSR)
  • Sávtartó Asszisztens (LKA) sávelhagyás-figyelmeztetéssel
  • Sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDW)
  • Holttér asszisztens (BSA)
  • Hátsó Keresztirányú Forgalomfigyelő (RCTA)
  • Ajtó Nyitásfigyelő Asszisztens (DEW)
  • Hands off detection (HOD)
  • Mátrix távolsági fényvezérlés (MHB)
  • Automatikus távolsági fényszóró vezérlés (AHB)
  • Éberség figyelmeztető rendszer (DAA)
  • 3D Surround View System
  • 25” TFT érintőképernyős központi kijelző
  • 25” TFT érintőképernyős információs kijelző
  • Android Auto
  • Apple CarPlay™
  • 390 wattos 11 hangszórós Aston Martin audiorendszer
  • AM/FM/HD/DAB rádió
  • Vezeték nélküli telefontöltés
  • Bluetooth mobiltelefon csatlakozás audio streaminggel
  • Hangvezérlés
  • Műholdas navigációs rendszer
  • SiriusXM Satellite rádió
  • SOS segélyhívó rendszer
  • USB csatlakozók (x2)
  • 12V-os töltő aljzat

Válassza a megbízhatóságot

Műhelyünkben hivatalos Aston Martin alkatrészekkel és szakképzett technikusokkal dolgozunk, hogy autója mindig a legjobb formájában legyen. Nálunk mindent megtalál a karbantartástól és kárrendezéstől kezdve a szervizelésen át a prémium kiegészítőkig.

Konfigurátor

A konfigurátor segítségével megtervezheti álmai autóját. A hűtőrács különleges kidolgozásától a kézzel varrott bőrbelső színéig minden részlet az Ön ízlésére szabható

Aston Martin Budapest

1152 Budapest, Városkapu utca 1.

Hétfő-Péntek: 08:30 – 17:00
Szombat: Előzetes bejelentkezés alapján