Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom
Aston Martin Vantage

Vantage. A név, mely méltán foglalja el helyét az autóversenyzés uralkodóinak házában. Szívet megdobogtató vezetési élmény. Határok tüzében kovácsolva. Nem csak a köridők bajnoka, hanem a vezetés izgalmát keresők új szimbóluma.

665 le
Teljesítmény
325 km/h
Végsebesség
3.5 S
0-100 km/h
  • Kétajtós karosszéria 2+0 üléselrendezéssel
  • 5 soros hűtőrács, kézzel készített első és hátsó Aston Martin Logo
  • Hattyú szárny alakban nyíló külső ajtók, keret nélkül, infinite stop funkcióval
  • Ragasztott alumínium karosszéria kompozit panelekkel
  • MATRIX LED-es tompított és távolsági fényszóró beépített irányjelzővel, nappali menetfénnyel, helyzetjelzővel és különleges fényjátékkal nyitás/zárás során
  • Teljesen alumínium konstrukció, 4.0 literes V8-as biturbó
  • Első motor elhelyezkedés, hátsó kerék meghajtás
  • Kompresszió viszony 8.6:1
  • Rozsdamentes acél kipufogó rendszer katalizátorokkal
  • Elektromosan szabályozható kipufogó szelepek
  • Változtatható szelepvezérlés
  • CNC megmunkált égéstér
  • Fogyasztás és Károsanyag Kibocsátás (EU WLTP)
  • Alacsony sebesség 22.3l/100km (12.7mpg)
  • Közepes sebesség 11.8l/100km (23.9mpg)
  • Gyors sebesség 9.8l/100km (28.8mpg)
  • Extra Gyors sebesség 10.4l/100km (27.2mpg)
  • Kombinált fogyasztás 12.1l/100km (23.3mpg)
  • CO2 kombinált 274g/km
  • Maximális Teljesítmény: 665 LE
  • Maximális Nyomaték: 800 Nm
  • Gyorsulás: 0-100 km/h 3,5 másodperc alatt
  • Végsebesség: 325 km/h
  • Hátul-középre szerelt ZF nyolcfokozatú automata sebességváltó
  • Alumínium torque tube - karbon kardántengely
  • Elektronikus differenciálmű (E-Diff)
  • Végáttétel 3.083:1
  • Sebességfüggő szervo rásegítés 12:8:01 áttétellel
  • Sebességérzékeny szervokormány, végállástól végállásig 2.27 fordulat
  • Független első futómű dupla lengőkaros kivitelben tekercsrugóval, kereszt stabilizátorral és adaptív lengéscsillapítással
  • Többlengőkaros hátsó futómű tekercsrugóval, keresztstabilizátorral és adaptív lengéscsillapítással
  • Adaptive Damping System (ADS)
  • 21” kovácsolt könnyűfém keréktárcsák
  • Elöl Michelin Pilot Sport S 5: 275/35/ZR21
  • Hátul Michelin Pilot Sport S 5: 325/30/ZR21
  • Elöl kétrészes acél féktárcsák Ø400 X 36mm hatdugattyús féknyergekkel
  • Hátsó acél féktárcsák Ø360 x 32mm négydugattyús féknyergekkel
  • Elektromos kézi fék
  • Anti-lock braking system (ABS) blokkolásgátló
  • Dynamic Stability Control (DSC) menetstabilizáló
  • Electronic Brakeforce Distribution (EBD) elektronikus fékerő-szabályzó
  • Emergency Brake Assist (EBA) fékasszisztens
  • Hydraulic Brake Assist (HBA) hidraulikus fékerő-rásegítés
  • Traction Control (TC) kipörgésgátló
  • Positive Torque Control (PTC) nyomatékszabályozó rendszer
  • Dynamic Torque Vectoring (DTV) nyomatékelosztó rendszer
  • Hosszúság: 4495 mm (rendszámtábla kerettel)
  • Szélesség (visszapillantó tükrök kinyitva): 2124 mm
  • Szélesség (visszapillantó tükrök behajtva): 1980 mm
  • Magasság: 1275 mm
  • Tengelytáv: 2705 mm
  • Üzemanyagtank kapacitás: 73 Liter
  • Tömeg – 1745 kg (könnyűsúlyú opciókkal)
  • Súlyelosztás – 50 : 50
  • Fordulókör: 12 m
  • Biztonsági és aktív vezetési asszisztens (ADAS)
  • Első légzsákok
  • Oldalsó légzsákok
  • Biztonsági Öv előfeszítés
  • Biztonsági öv visszajelzés
  • Fejlett vezetőtámogató rendszerek (ADAS)
  • Vészfék asszisztens
  • Távolságtartó tempomat Start/Stop rendszerrel
  • Táblafelismerő rendszer
  • Sávtartó rendszer
  • Sávelhagyás figyelmeztetés
  • Sávváltó asszisztens
  • Door Open Assist (DOW)
  • Hands Off Detection (HOD)
  • Automata Matrix Távolsági fényszóró
  • Fáradtság figyelő rendszer
  • 360 fokos 3 dimenziós kamerarendszer
  • SOS asszisztens
  • Kulcs nélküli nyitás – zárás, indítás
  • Riasztó és indításgátló
  • 360 fokos 3 dimenziós kamerarendszer
  • Laminált szélvédő átlátszó zajszigetelő réteggel
  • Aktív féklámpa
  • Hangulatvilágítás
  • Eloxált alumínium küszöb plakettek Aston Martin szárnyakkal
  • Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör
  • Automatikus 2 zónás klímaberendezés
  • Automatikus fényszórók automatikus távolsági fényszóróval (AHB)
  • Bi-LED fényszórók
  • Fényes krómozott kipufogóvégek
  • Utastér üdvözlő világítás
  • Fekete motorháztető rács
  • Fényes krómozott oldalsó légterelő
  • Fényes fekete ablakkeret
  • Beépített hangulatvilágítás az ajtón
  • Ajtóküszöb-plakettek - eloxált Aston Martin logókkal
  • Napellenzők megvilágított tükrökkel
  • Elektromos kormányoszlop dőlésszög és magasságállítás
  • Elektromos ablakok
  • Első és hátsó parkolószenzorok vizuális kijelzővel
  • Középső kartámasz elöl
  • Kesztyűtartó
  • Fűtött hátsó ablak
  • Fűtött ülések
  • Kulcs nélküli indítás/leállítás gomb
  • LED-es nappali menetfény (DRL)
  • LED-es hátsó ködlámpák és tolatólámpák
  • LED hátsó lámpák - piros
  • "Made in Great Britain" motor plakett
  • Esőérzékelős ablaktörlők
  • Dupla pohártartó
  • Középső kartámasz tárolórekesszel
  • Riasztó és indításgátló
  • 10.25” TFT érintőképernyős központi kijelző
  • 10.25” TFT érintőképernyős információs kijelző
  • Apple CarPlay™
  • 390 wattos 11 hangszórós Aston Martin audio rendszer
  • AM/FM/HD/DAB rádió
  • Vezeték nélküli telefontöltés
  • Bluetooth mobiltelefon csatlakozás audio streaminggel
  • Hangvezérlés
  • Műholdas navigációs rendszer
  • SiriusXM Satellite rádió
  • SOS segélyhívó rendszer
  • USB csatlakozók (x2)
  • 12V-os töltő aljzat

MÉRNÖKI TERVEZÉS ÉS TELJESÍTMÉNY

A Vantage megtestesíti az igazi vezetési művészet lényegét, készen áll arra, hogy újradefiniálja a vezetés határait. 665 lóerővel 30%-kal nagyobb teljesítményt nyújt, mint elődje. Lángralobbantja az izgatottságot, hogy ne csak elérje a határt, hanem ott éljen örökké.

Az autó minden porcikáján áthatoló vezetési élmény

Innovatív mérnöki tervezéssel előkészítve. Öt új innováció a dinamikusabb vezetésért.

Motor

30%-kal hevesebb szívverés

Az új Aston Martin Vantage az autóipari mérnöki munka remekműve. Erős, 4,0 literes, duplaturbós V8-as motorjával és lenyűgöző, 800 Nm nyomatékú és 665 lóerős teljesítményével páratlan vezetési élményt s 30%-kal nagyobb teljesítményt nyújt, mint közvetlen elődje. Minden részletét pontosan hangolták, hogy maximális teljesítményt nyújtson az utakon.

Örökletes versenypálya sebesség

Álló helyzetből 100 km/h-ra 3,5 másodperc alatt gyorsul, majd megállíthatatlanul halad tovább a 320 km/h feletti végsebességig. Adaptív vezérműtengely-profilok, gondosan kiegyensúlyozott sűrítési arányok és nagyobb turbófeltöltők járatják át a motort. A visszafogottság legkisebb jele nélkül.

Alumínium arzenál

Izgalmas erőforrás, mely teljes egészében kézzel munkált alumíniumból készül. 32 szelep dolgozik egy zárt öntöttvas motorblokkban, amelyben minden henger megerősített és a lehető legkönnyebb anyagokból készül. Ezt koronázza meg a cirkónium-alumíniumból készült hengerfej, amely akár 7600 fordulat/perc fordulatszámot is lehetővé tesz.

A Vantage makacsul a határon marad. Olyan technológiával, amely teljes mértékben kihasználja az erőforrásait. A nagyobb teljesítményű motort háromszor annyi intercooler hűti. Az újratervezett, nagyobb hűtőrács új vonalakkal és 56%-kal nagyobb légbeömlő nyílással rendelkezik, valamint az alsó légterelő együtt intelligens hűtést tesz lehetővé, amely átáramlik az egész járművön.

Az izgalom hangja

A V8 teljes hangerővel háttérbe szorítja, felülmúlja elődjeit. A brutális erő, a pedál szinte minden egyes érintésétől üvölt. A teljesen új középkonzolon mindössze egy ujjal változtathatja a motor karakterisztikáját a különböző vezetési módok és beállítások segítségével.

Kezelhetőség és kormányzás

Közvetlen visszajelzés az aszfaltról

Kompromisszumok nélküli úttartás. Az elszigetelt kormányoszlop megszüntetésével közvetítés nélküli, szűretlen kapcsolatot teremt az aszfalt, a gumiabroncsok és a kormánykerék között. Az „intravénásan” bekötött kormányrendszer pedig azonnali visszajelzést és közvetlen reakciót ad a vezetőnek.

STABILITÁS 6D ALATT

Az új menetstabilizáló rendszer hatodik érzékkel biztosítja a jármű nyugalmát. A legmodernebb 6D-s inerciális mérőegységnek köszönhetően. A tolóerő (előre/hátra mozgás), az emelés (fel/le mozgás) és a kilengés (balra/jobbra mozgás), valamint a gördülés (oldalirányú dőlés), a dőlés (előre/hátra mozgás) és a dőlés (balra/jobbra fordulás) minden egyes vezetési manőver során megfigyelésre és értékelésre kerül. Ezzel egyidejűleg a jármű mozgása és gyorsulása mind a hat tengely mentén rögzítésre kerül, hogy az ESP megfelelően beavatkozhasson, és ellentmondás nélkül teljesíthesse az Ön parancsait.

STABILITÁSNÖVELÉS

A stabilitásszabályozó rendszerrel, az ESP legújabb fejlesztésével szinkronizálva. Egy algoritmus kiszámítja az optimális tapadást, és minden pillanatban reagál az instabilitásra - de nem túlságosan. Az ESP rendszer ingény szerint teljesen kikapcsolható, ami azt jelenti, hogy az autó a nyers, szűretlen irányítást az Ön kezébe adja.

SEBESSÉGVÁLTÓ ÉS HAJTÁSLÁNC

Kanyarokat leigázó nyomaték

Az intelligens nyomatékleadás csúcsa összefonódik a hajtáslánccal, hogy a lehető legjobb tapadást biztosítsa az autó számára. A testreszabott tapadást egy automatikus 8 fokozatú sebességváltón keresztül biztosítja. Újra kalibrált, rövidebb végső hajtási aránnyal (3,083:1), hogy az robbanékonyságot és sebességet biztosítson a kanyarban, azon keresztül ideális kigyorsítást eredményezzen a kanyarkijáratban.

SEBESSÉG SZIMFÓNIA AZ ELEKTRONIKUS DIFFERENCIÁLMŰVEL (E-DIFF)

Teljesen zárt állapotból, teljesen nyitott differenciálzár. 135 milliszecundum alatt. Duettben az elektronikus stabilitásvezérléssel az E-diff szabadjára engedi a Vantage-ben lévő dinamikát, elfelejtve a hagyományos mechanikus rendszerek okozta késlekedést a nyomaték elosztásban és leadásában.

Futómű, Felfüggesztés és Dinamika

A célzott merevítések, a karosszéria alatti panelek és a nagyobb keresztirányú stabilizátorok megnövelik a torziós merevséget és az oldalirányú szilárdságot. Mindez soha nem látott, új intenzitású élményt eredményez a pilótafülkében, így a vezető öt érzékszervével fonódik össze az autóval.

AZ AKTÍV DINAMIKA CSÚCSA

A Bilstein DTX adaptív egycsöves lengéscsillapítók elnyelik a lökéseket és kisimítják a lejtőket; az útfelület fékezéseit és emelkedéseit intelligens módon előre jelezve kompenzálják. Ez lehetővé teszi, hogy precízen és kontrolláltan kormányozhassa a járművet, ahová csak akarja. Az 500%-kal nagyobb erőelosztási tartománynak köszönhetően az izgalmaknak nincs határa.

EGYENSÚLYBAN

A klasszikus kialakítású, középmotorral és hátsókerék-hajtással rendelkező, elöl-középmotoros kivitel tökéletes, 50/50 arányú súlyelosztással kifogástalan egyensúlyt nyújt vezetés közben. A súlypont mindössze 49 cm-re van a talaj felett - ami egyedülálló ebben a kategóriában. Ezáltal Ön az autó képességeinek határait feszegetheti: a Vantage-nél elég egyetlen tapintás a gázpedálra, hogy a teljes potenciálját kibontakoztassa, valamint az autó reakciókészsége új dimenziót nyit a kanyarokban.

Fékek

Az újratervezett mart, furatolt féktárcsa minimalizálja a kopást és a vibrálást nagy sebességnél. 400mm elöl. 360 mm hátul. Mindeközben 27 kg-mal csökkenti a rugózatlan tömeget, hogy könnyedebb érzést nyújtson az autó vezetése.

A kategória legjobbjaként szerzett magának hírnevet kategória-vezető teljesítményével és sebességével, de a technológia mesteri alkalmazása az első-középmotoros és hátsókerék-hajtású futóműben az, ami addiktív sportkocsivá teszi.

BELSŐ DESIGN

A kifinomultságnak szinte nincs határa. A Vantage belső terét teljesen újratervezték, melyet hibátlan vonalak, páratlan minőségű anyagok és a legmodernebb technológia kapcsolata határoz meg. Középpontban a sofőr - A legmagasabb szintű kényelem, esztétika és hangminőség érdekében.

Stílus

Kiváló kényelem a csatlakoztathatóság új érzésével. A belső tér páratlan ergonomiai kialakítása a legfinomabb kézzel varrott Bridge of Weir bőrbe burkolja a belső teret. Új pilótafülke-kialakításunk kontúrjait követve körbeöleli a vezetőt, még inkább a középpontba helyezve, hogy az út szépségében gyönyörködhessen.

Középkonzol

A figyelem középpontjában

Az ergonómiailag továbbfejlesztett és alacsonyabbra helyezett középkonzol a Vantage minden rezdülésének epicentrumába helyezi Önt. 325 km/h egy gombnyomással: a start/stop gomb lágy érintése is elég. A digitális és az analóg tökéletes harmóniája. egy csuklómozdulattal váltogathat a különböző vezetési módok között.

Érintőképernyő

Az intelligencia epicentruma

Vezetőközpontú műszerfal, amely összhangban van a motor minden egyes rezdülésével. Az intelligens pilótafülke, az analóg és a digitális tökéletes keverékével, hangvezérléssel és kategóriájának legnagyobb felbontású 10,25” colos Pure Black érintőképernyőjével helyezi Önt kényelembe. A leggyakrabban használt kezelőszervek intuitív módon vannak elhelyezve, hogy Ön az útra koncentrálhasson.

Hangzás

Decibelekkel elárasztott pilótafülke

Az Aston Martin partnere, a Bowers & Wilkins által kifejlesztett Halo hangrendszer opcionálisan rendelhető, mely igazán „megszólaltatja” a Vantage-t. A két erősítővel, 1170 W-os teljesítménnyel és 15 hangszóróval felszerelt surround audiorendszer a legjobb hangzást biztosítja a belső térben. A rendszer a pilótafülke akusztikájára van szabva, és lehetővé teszi, hogy a zenét olyan közvetlenül érezze, mint az utat.

INFOTAINMENT

A Vantage a saját fejlesztésű infotainment rendszerünk következő generációjával rendelkezik. Házon belül tervezték és szabták testre, teljes körű online csatlakoztathatósággal, valamint 3D-s térkép- és műholdkép-technológiával. Végül, de nem utolsósorban az Apple CarPlay teljesen integrálva van. Hangvezérléssel irányíthatja a műholdas navigációt, kedvenc dalait és bármely alkalmazást.

Összekapcsolva

Online intelligencia az autó központjában: Folyamatos hálózati csatlakozás az Aston Martin központi „agyához”, amely biztosítja a tulajdonos számára az autó távoli vezérlését, biztonsági funkcióit és alapinformációk, visszajelzések küldését mobilapplikáción keresztül. Az applikáció lehetővé teszi a frissítéseket egy gombnyomással. Egy folyamatosan fejlődő rendszer, amely állandó optimalizálást tesz lehetővé a vezető és a jármű számára egyaránt.

KÜLSŐ DESIGN

Az Új Vantage magabiztosságot nyújt az úton, könyörög a dinamikusabb vezetésért, az erőteljesebb gyorsulásért, saját határait feszegetve. Egy sportautó a letisztultság kedvelőinek, mely emlékeztet arra az élményre, amikor először beleszeretett a vezetésbe. Egy karosszéria, amely ellenáll az erőknek, egy forma, amely lenyűgözi.

Orr rész

Szögletes agresszió

Az újratervezett Vantage eleje 30 mm-rel szélesebb elődjénél. Az agresszív új kontúrokkal rendelkező hűtőrács 38 %-kal nagyobb felülettel és ezáltal 50 %-kal nagyobb hűtési kapacitással rendelkezik. A lökhárítóba süllyesztett alsó légterelő drámai aerodinamikai megjelenést biztosít.

Oldalsó rész

A legendás Aston Martin oldalsó díszlécek a Vantage oldalán visszatérnek. Harmonikusan egészítik ki az összképet a keret nélküli visszapillantó tükrökkel és az ön-prezentáló ajtókilincsekkel.

Hátsó rész

A Vantage hátulját széles hátsó lökhárító díszíti, az oldalsó légbeömlők pedig az autó sziluettjét kihangsúlyozzák. Az erőteljes hátsó részt kiemelik a kipufogórendszer megnövelt cső végei, amely vizuálisan és akusztikailag is lenyűgöző hatást kelt.

Kerekek

Tökéletességre ötvözve

Nagyobb, kézzel kovácsolt 21 colos könnyűfém keréktárcsák, amelyek tökéletesen illeszkednek a kerékjárati ívekhez, maximalizálva az abroncs és az aszfalt közötti kapcsolatot. A Michelin külön fejlesztésű Pilot Sport 5S abroncsait kifejezetten az Aston Martin-ra szabták, maximalizálva az oldalirányú tapadást, minimális súllyal és maximális robusztussággal.

Lámpák

A fényszóró-univerzum legfényesebb csillaga. A mesterséges intelligencia által tervezett, hat blokkból álló mintázatba rendezett lámpák jellegzetes arcot kölcsönöznek a járműnek, és megakadályozzák, hogy a LED-ek fénye megtörjön. Az aprólékos részletek és az Aston Martin-gravírozás éjszaka is lenyűgöző benyomást keltenek. Az Aston Martin Matrix fényszórói az automatikus távolsági fényszórót helyettesítik. A 18 függőlegesen elhelyezett világítóelem egy kamera segítségével igazítja a világítást az úthoz. Az előttünk lévő utat optimálisan megvilágítja, a fénysugár beállítása biztosítja a vakításmentes megvilágítást.

Vantage

THRILL. DRIVEN.